« While You Were Sleeping | Main | Winter's Hottest Accessory: Us! »

Guess Who Flashed A Little Pink

SHAKIRA120706_002.jpgBlonde? Check. Pop singer? Check. Down-south accent? Sure - south of the border!



SHAKIRA120706_001.jpgIt's Paulina Rubio!

SHAKIRA120706_008.jpgTake a bow, darlin' (please!)

SHAKIRA120706_018.jpgPaulina leaves after the show

We did a guess who and apparently the writer guessed wrong!

SEE MORE:
  >   Guess Who's Got The Christmas Spirit - Dec 07, 2006
  >   Guess Shoe - Dec 05, 2006
  >   Guess That Ink - Dec 04, 2006
  >   Guess Who Got The Night Off - Nov 27, 2006
  >   Guess Who's Evil - Nov 21, 2006

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://x17online.com/mt/mt-tb.cgi/1703

COMMENTS

That is NOT Shakira!!

Posted by: Anonymous


hello that is paulina rubio are you seriously confusing her with shakira!!!!

Posted by: Evelyn


ROFL. Haha. That is def not Shakira.

Posted by: Anonymous


umm i think this is paulina rubio...

Posted by: anonymous


THATS PAULINA RUBIO.. STUPIDS!!

Posted by: duh!!


omg that is shakira
u guys are stupid
take that down now because i love shakira!
thast paulina rubio! idiots

Posted by: Anonymous


she is not shakira!!

Posted by: Anonymous


OMG - the papparazzi don't even know who they're shooting! NOT Shakira!

Posted by: Mucho Stupido


Shakira or Paulina they both sucks.............

wow look that hugly hair and ass face paulina rubio got... she is getting old...

Posted by: dddd


Its NOT Shakira..its Paulina...if you have any doubts just do a google image search...Shakira is a lot prettier than Paulina..

Posted by: Anonymous


shakira or not, your photogs are pervs

Posted by: stef


wow you guys got sick minds..why do you take pictures like that?

Posted by: haha


Lmao you guys don't even know who that is.

Posted by: loca en la cabeza


Team X17, yeah RIGHT, well maybe as soon as u guyz get ur eyes fixed...

Posted by: eva


This is NOT! Shakira. It is Paulina Rubio, and she has done this kind of thing many times before since she is a major skank. Shakira would never do something like that. Shakira is great. Would you please get your facts straight. I love Shakira. She has class. Paulina does not!

Posted by: Shakira fan


Damn... an entertainment website who thinks 1. thats Shakira and 2. that the MEXICAN singer is from South America... Great job X17...

Posted by: Anonymous


...she's not shakira...

Posted by: Anonymous


thats no shakira!!!! idiots

Posted by: nisha


thats not shakira!!!! idiots

Posted by: nisha


THAT IS NOT SHAKIRA, GET YOUR FACTS STRAIGHT

Posted by: Anonymous


umm i think this is paulina rubio...

Posted by: anonymous


THATS PAULINA RUBIO.. STUPIDS!!

Posted by: duh!!


omg that is shakira
u guys are stupid
take that down now because i love shakira!
thast paulina rubio! idiots

Posted by: Anonymous


ha ha lol. well x17 sure likes to take crotch shots dont they. o and btw thats not shakira

Posted by: yOuR mOm


WTF? DO YOUR RESEARCH, YOU SHOULD BE EMBARRASSED........

Posted by: Anonymous


yea its pualina.
shakira is gorgeous compared to her!!

Posted by: Anonymous


Enough of these paparazzi shooting pictures of people's crotches. ITs absolutely disgusting!!! Seriously someone needs to stop it.

Posted by: Anonymous


FUCKEN BUNCH OF IDIOTS THATS PAULINA DUMB FUCKS AND YOU GUYS HATE ON PEREZ HILTON MMMMM I SMELL RACIST!!!

PINCHES PUTOS PENDEJOS!!!

Posted by: YOU SUCK!!!


FUCKEN BUNCH OF IDIOTS THATS PAULINA DUMB FUCKS AND YOU GUYS HATE ON PEREZ HILTON MMMMM I SMELL RACIST!!!

PINCHES PUTOS PENDEJOS!!!

Posted by: YOU SUCK!!!


no es Shakira.. NOT Shakira... Paulina Rubio the mattressback

Posted by: Anonymous


She´s nasty, I hate her, she´s down!

Posted by: geff


That looks nothing like Shakira...Don't post stuff if you dont know who it is.

Posted by: Anonymous


ShaKira!! ShaKira!!! JaJAja!!!

she´s PauLina RubIo LoosErs!!

Posted by: Anonymous


JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJJA
WROOOOOOOONGGGGG!!!!!

IS PAULINA RUBIOOOOO
My God!! You are sooo losers JAJAJAJJA XDXDXD
P A U L I N A R U B I O
M E X I C A N S I N G E R
ARRIBA MEXICO KABRONES

Posted by: Anonymous


WHAT THE FUCK? THAT´S NOT SHAKIRA... GET YOUR SHIT STRAIGHT
PAULINA RUBIO LOCOO!!

Posted by: ARGENTINA


god, this is not Shakira! You should at least get the celebs right.

Posted by: Anonymous


oh my god!!!you think she is skakira???????TI PINEIS KKAI DEN MAS DINEIS??GREECE FOR EVER!!

Posted by: JUST ME!!


If you're the source, you should get the people correct!! That Paulina Rubio, you dumb slut!

Posted by: Anonymous


There's nothing more pathetic than a quiz where the person who asks the question does not know the right answer!!

But hey, X17 rules. Everyone makes mistakes, not to worry

Posted by: Cruz


FIRST OF ALL, SHE IS PAULINA RUBIO FROM MEXICO, MORON!!

Posted by: Anonymous


yeah, come on, even I know that's not Shakira. That girl is much thinner and uglier than Shakira.

Posted by: Anonymous


Lmao you guys don't even know who that is.

Posted by: loca en la cabeza


you idiots! that's paulina rubio!

Posted by: MONICA


hOW CAN YOU GUYS CONFUSE SHAKIRA FROM PAULINA ARE YOU GUYS PENDEJOS??? THESE ARE 2 OF THE MOST POPULAR LATINAS IN THE MUSIC INDUSTRY!!! GET YO SHIT RIGHT=)...

Posted by: SALLY


HOW CAN YOU GUYS CONFUSE SHAKIRA FROM PAULINA ARE YOU GUYS PENDEJOS??? THESE ARE 2 OF THE MOST POPULAR LATINAS IN THE MUSIC INDUSTRY!!! GET YO SHIT RIGHT=)...

Posted by: SALLY


Very embarassing! Are you joking, plain stupid or just freaking racists?!? Hmmm...

Posted by: Anonymous


¡Paulina Rubio and Shakira are a suck's, the worsest singer of latin pop!

Posted by: Durito


JAJAJAJ THAT ONE IS A FUCKING ASSHOLE WITHOUT TALENT !!! THAT ONE IS PAULINA RUBIO!!! NOT MY PRECIOUS SHAKIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by: Anonymous


Damn... an entertainment website who thinks 1. thats Shakira and 2. that the MEXICAN singer is from South America... Great job X17...

Posted by: Anonymous


HELLOOOOO????
THIS IS NOT SHAKIRA!!!!!
ARE YOU STUPID?? FIRST TIME U MAKE SUCH A MISTAKE GUYS! I AM DISAPPOINTED

Posted by: me


That is not Shakira you idiot!!! that's Paulina Rubio

Posted by: Anonymous


PAULINA RUBIO .. NOT SHAKIRA .. WOW

Posted by: Anonymous


what!! the girl is no SHAKIRA, shakira has talente, that Paulina "no paying tax" Rubio.......and u people think perez is faux!!

Posted by: asd asd


fucking idiots!!! jajaja.. tenian que ser gringos.. Please inform yourslef before putting names on the pics!!!

Posted by: Anonymous


that mistake.....omg....shakira is better than Paulina ....!What kind of paparazzi are you??

Posted by: gossipaddicted


morons

Posted by: anonymous


It's Pauline Rubio...
A friend of mine was asked to be her manager...
www.pepsiyoyo.skyblog.com

Posted by: Ogivall


It's Pauline Rubio...
A friend of mine was asked to be her manager...
www.pepsiyoyo.skyblog.com

Posted by: Ogivall


You guys call yourselves Paparazzis and you can't even get a celebrity's name right?!?! That is PAULINA RUBIO...not SHAKIRA...get your facts straight! And you guys talk shit about Perez...at least he would've known who this was. Shame, shame, shame!

Posted by: Melly


you guys are such pervs.... and then you dare to cofuse PAULINA and SHAKIRA ... get your facts straiht..

Posted by: Anonymous


she´s Paulina Rubio, mexican singer...who´s engaged to a spanish boy, i don´t understand how you confuse them cause they just have in common curly hair.

Posted by: Anonymous


she´s Paulina Rubio, mexican singer...who´s engaged to a spanish boy, i don´t understand how you confuse them cause they just have in common curly hair.

Posted by: Anonymous


Thats Paulina Rubio!

Posted by: MAYA


CHANGE IT ALREADY THAT IS NOT SHAKIRA. WHY RUIN HER IMAGE. THIS IS SUCH A DISGRACE.

Posted by: Anonymous


she's mexican and her name is paulina rubio. And she doesn't even sing well and probably the only reason why she is now suddenly showing off her crotch is because Britney and Paris and Lindsay do it and she is looking for a way to attract attention since she has no talent of her own, and apparently, no ideas of her own either.

Perra estúpida...

Posted by: Anonymous


this is not shakira!!!! u freakin pervs!

Posted by: t


That is no Shakira u guys, change that

Posted by: Anonymous


stupid !!!this is not shakita.. is paulina rubio!!!duh!

Posted by: d


idiots...its paulina rubio!!!!!!!!! whats wrong with u x17??????

Posted by: carlos subero


shes ugly its not shakira

Posted by: nil


THAT IS NOT SHAKIRA--OSAAAMU

Posted by: mmmmmmm


OKAY EVERYONE, THEY GET IT!! It's Paulina Rubio, not Shakira. Do you really think leaving OVER 60 COMMENTS calling these guys "stupid" and "idiots" over something like this is going to change it?

You all are crazy, I swear. Who cares if it says the wrong name? I think they understood they made a mistake after the first 30 COMMENTS.

Posted by: Cormier


fucking idiots. Stop getting your cameras in women pussys when you don't even know who your taking pics of

Posted by: Anonymous


fucking idiots. Stop getting your cameras in women pussys when you don't even know who your taking pics of

Posted by: Anonymous


OMG! I feel embarrassed for you X17! That is NOT Shakira! That's Paulina Rubio. If Paulina Rubio sees this, she's gonna be pissed! ROFL

Please tell me you were joking x17! Please! :-D

Posted by: Webby


HELLO do you listen??? She's not Shakira, so change that right now. For God Sake you are so talentless moron journalists.

Posted by: Anonymous


OMG X17 THIS IS DISSAPOINTING... THIS IS NOT HSAKIRA ASSHOLES IT'S PAULINA RUBIO, WHY DON'T U GET INFORMED BEFORE UPLOADING THIS!!! SHE'S FROM MEXICO, NOT SOUTH-AMERICA.. I CAN'T BELIVE U GUYS ARE SO STUPID

Posted by: Anonymous


you guys are such pervs.... and then you dare to confuse PAULINA and SHAKIRA ... get your facts straiht..

Posted by: Anonymous


PAULINA IS FUCKING UGLY, GOSH, SHE SINGS TO BAD, EKAAAAAAAAA........

Posted by: NOBODY!


esa si que no es shakira es la otra estupidilla.como es posible que uds no lo sepan?????

Posted by: mimi


this is not shakira!!!! u freakin pervs!

Posted by: t


CHINGUEN A SU MADRE PUTAS QUE NO TIENE POR DONDE MIAR PERRAS

Posted by: yuri


not shakira

Posted by: nil


OMG! I feel embarrassed for you X17! That is NOT Shakira! That's Paulina Rubio. If Paulina Rubio sees this, she's gonna be pissed! ROFL

Please tell me you were joking x17! Please! :-D

Posted by: Webby


uh, that's paulina rubio dumbass

Posted by: Anonymous


this is unnaceptable.. incredible that u post this

Posted by: Anonymous


that is not shakira jajajajajja

Posted by: Anonymous


FUCK YOUUU!!! X17 , SHE IS PAULINA RUBIO..

AND YOU PEOPLE THINK PEREZ IS A FAUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCK YOUUU!!!!!!!!!
LIKE PARIS SAID THE OTHER DAY...

AND STOP WITH BRITNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by: Fuck You X17


Totally NOT Shakira. Dude... I mean, y'alls need to get more staff up in the X17 photoshack or something.

Paulina Rubio.... yes, she occasionally appears to be a Shakira doppelganger, but I mean, X17's supposed to be the experts here. Haven't you heard of Google Image Search? Try it to cross-reference next time you think of posting knock-off Shakira Snatch.

Posted by: Anonymous


LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Posted by: Mira


pendejos!this is not shakira.

Posted by: LaTina


thats the HOT MEXICAN Paulina, not that FUGLY Shakira, white wash sell out

Posted by: Ricardo


guys thts sick i mean you get these pics and call them whores girls wear things like that and when they have to get out the car there going to show but i just wish u wouldnt stick ur camera to take pics of the pussy thts not rite but its no big deal to me and i hope amreica feels the same way! and i wash every one jwould quit supporting u dumb asses

Posted by: Anonymous


tontos estupidos huevones hijos de la GRAN PUTA! esa es la perra Paulina NOT QUEEN SHAKIRA!!! IDIOTS!

PEREZ RULES!

Posted by: X17 LIKES IT UP THE ASS THEN SUCKS DICK!


Siendo unos gran exponentes de la farandula internacional(para mi)deberian por lo menos despues de tantos post enmendar el error cometido!!

chao

Posted by: X17 Online Internacional


enough of crotchshots already that are taken from premeditated strategic angles by your photographers to get a shot of it. talk about stooping down to conquer. might as well change your line to "come to the vajayjay source".

Posted by: mari


Seems a bit odd that X17 hasn't updated the data for these photos. Do you guys not read your comments?

My assumption, they're wanting more search engine traffic, and Shakira is hotter than Paulina.

Isabella
The Gossip Girls
http://www.celebrity-gossip.net

Posted by: Isabella


Is that Paul Rubens in drag?

Posted by: haha


jajaajajaj no mamen hace mucho escandalo por una confusion ya por eso Paulina se convertira en Shakira?? no verdad

Posted by: Anonymous


COMO BRITNEY SPEARS ENSEÑO, AHORA ESTA POBRE PENDEJA, LO HACE, PINCHE COPIONA DE MIERDA. O SEA SE VE QUE NI PARA HACER ESCÁNDALO TIENE CEREBRO. PINCHE PUTA, CONS SU CARRERA DE A VARO.

ARRIBA BRITNEY SPEARS, QUE HASTA PARA LOS ESCÁNDALOS ES ORIGINAL, BUENA Y LA PRIMERA!!!!!!!!!!

THIS IS A COPY OF BRITNEY SPEARS. PAULINA BITCH.

Posted by: BRITNEY LA MEJOR


Siendo unos gran exponentes de la farandula internacional(para mi)deberian por lo menos despues de tantos post enmendar el error cometido!!

chao

Posted by: X17 Online Internacional


thats paulina rubio. the women with the worst songs ever

Posted by: Anonymous


what the fuck x17? that is paulina rubio.

Posted by: Anonymous


Enough with the Spanish comments?? This site is in English not Spanish!

Posted by: Anonymous


Woww Shakira esta muy delgada XDDDD

Posted by: J A S S


This isn't shakira at all,,,it's paula rubino sigh

Posted by: Anonymous


They don't shoot the crotch on purpose.

It is discovered after the fact.

UPSKIRT OWNS!

Posted by: NinjaDude


thats not shakira!!!!!!

Posted by: stephanie


that's paulina rubio. get your facts right before reporting absolute shit about people!

Posted by: Anonymous


& it's also obvious, because out of the.. 200 comments or so? not one person (i think) has agreed it's shakira. it's paulina rubio!

Posted by: Anonymous




PAULINA fo sure

Posted by: pete


shakira???

she´s paulina rubio!!!!!!!!!!

Posted by: Maria


but she's PAULINA RUBIO!! not shakira!!

Posted by: cristina


thats def. NOT shakira!!

Posted by: JUDY


OMG, no way it's Shakira..Duh.

Posted by: Bubble Over


PAULINA it is

Posted by: pete


perez would know thats not shakira.

funny how you only get comments when you're an idiot.
congrats.

Posted by: beth


huh wtf that aint Shakira is it.

Posted by: linds


tahts not shakira and mexico aint south america

Posted by: argentinian (south america!) girl!


worst photogs ever

Posted by: Anonymous


Que tontos, obvio que esa es Paulina!! Espero que enmienden su error!

And keep on writing spanish comments, that dumb US people can't understand us... but we can understand them, lol

Posted by: Spanish paparazzi


ppl put so many post because it's funny, and we will write until they get it right! this is stupid, 4everythign they wrote is wrong

Posted by: Anonymous


Paulian apesta,,, mas rica es Britney,,, si uds creen que no, ,,, que em chupen las bolas

Posted by: diego


it just shows you can't believe this web site their loser's they got to beat people up to get a pic and make up stuff on hear to make money hope they get their ass sued and lose this blog azz clown reporting

Posted by: mm


Seriously. What is the point of taking a picture of someone getting out of a car, pointing the camera in between their legs?!
That's fucking sick, and every pantyshot you got - whoever it belongs to - are fucking stupid to not sue your pathetic asses.
That's disgusting and there is no reason for it other than to be a gross pervert.

Posted by: Bettie


no way. not shakira!!! a nice lookalike... but definitely NOT her!
nice try :)

Posted by: cranky


LMAO.... This is not Shakira stupids it's Pualia Rubeno!

Posted by: Stacy


THAT IS SHAKIRA U IDIOTS AND HER PUSSY LOOKS STINK

Posted by: hate aguilera


She's Paulina Rubio no Shakira,They'r very diferent 'cause Paulina is from Mexico and Shakira is from Colombia, and they very difetent for all...is seriously that .. There already know who is shakira 'cause of we don't said that Paulina Robio is Shakira !!!!!

Posted by: María Luz (Argentina)


That is Paulina Rubio, not Shakira.

This website is a joke.

Posted by: Javier Guay


she is PAULINA RUBIO... not SHAKIRA... jackas...

Posted by: Anonymous


I don't care who that is...you guys have no class

Posted by: Anonymous


Thank for the shakira crotch shots!!! I hope she doesnt wear underwear next time.

Request Crotch Shots: I would love to see crotch shots from jlo and christina aguilera!!

Posted by: shakirafan


hahaha....that's not shakira!!!...it's paulina rubio...how dare u confuse shakira for that ugly ass girl?!

Posted by: christina


HAHAHAHAHAHAHAHAAHA THAT'S SOOOO NOT SHAKIRA! THE HAIR MUST CONFUSSED YOU IT'S PAULINA RUBIO :)

Posted by: Anonymous


Another stupid dum-ass-bitch showing her cheezie pussy all over the world, who ever she may be, cause I don't give a fuck who she is.

Posted by: STA


SHE IS PAULINA RUBIO, AND IS THE NORTH AMERICA..(MEXICO)

Posted by: Anonymous


she needs to wax her upper lip...

And dye her roots.

Posted by: Anonymous


how do you IDIOTS (x17) have a CELEBRITY gossip blog when you dont even know your own damn celebrities that you're photographing.

TEAM PEREZ bitches, this is WHY

Posted by: Jazmin <3


Awesome pic!

Posted by: Anon


that's so not shakira. you guys don't even know who you're shooting..lol

Posted by: Anonymous


Just so u know Mexico is not South America- it's NORTH AMERICA!Dumb asses!

Posted by: Anonymous


umm.. that's paulina rubio. not shakira. hahahha

Posted by: Anonymous


umm.. that is paulina rubio. not shakira. hahahaa!!

Posted by: Anonymous


that is shakira,,. its so obvious

Posted by: lala


are you stupid that is paulina rubio x17 online you suckssssss!!! die!!

Posted by: manuel


Up until today, I thought that the celebrities that you people take pictures off, are as dumb as one could get - clearly, you've outdone them.
That is not Shakira.

Posted by: Anonymous


They corrected it... there still is mistake, though. PAULINA RUBIO ISN'T FROM SOUTH AMERICA.

Posted by: Val


This would be like them posting a picture of Tyrese, saying it's Nick Cannon, and that he's from South Africa. You'd think with their perv "english isn't my first language" photogs they'd get something right about a different nationality.
I'm sorry, I can't quit laughing. Shakira. BWAHAHAHAHA!! You losers!

Posted by: Anonymous


DAMN YOU X17 ARE SUCH UPSKIRTING SICKOS!!!

And you dare calling out PEREZ?

I knew all of that was because you were insignificant in the game. Jealousy pure and simple.

The minute you got a few hits, you started showing your true colors = Low lifers fuck with no redeeming qualities; bullies; women haters; AA meeting stalkers.

At least Perez in his dellusional twisted mind thinks he's doing as good work outing celebs as posting gay bands on his ugly blog.

Posted by: x sevenshit


OHNOTHEYDIDNT IS THE BEST

Posted by: OHNOTHEYDIDNT


OHNOTHEYDIDNT LOVES THIS WEBSITE BECAUSE YOU ARE JOINING THE CROWD OF TAKING DOWN PEREZ [THE WORTHLESS P.O.S.] KEEP IT UP!!

Posted by: OHNOTHEYDIDNT


lol

Posted by: nicki


This is paulina Rubio da not shakira.

Posted by: jj


how fucking rude it is to take a picture from under her skirt, sorry, the government should make a law for that..

Posted by: rrrr


shakira...shakira...shakira, why? why? hello!!!!

Posted by: chox


Yeah seriously..I mean what if someone took a picture of your dick or your saggy ass for all to laugh at. How would that make you feel! You guys are just gross! If you took a picture of my crotch, I think I would go apeshit on you and scratch out your eyes! SICK PEOPLE LIKE YOU NEED TO BE TAUGHT A SERIOUS LESSON OR MAYBE A SERIOUS ASS BEATING WOULD DO!

DISGUSTING LOW LIFE, LOSER'S!

Posted by: Anonymous


This is hilarious, a squillion commenters, all saying EXACTLY the same thing.

How novel.

As for Paulina Rubio - have never ever heard of her down in Oz.

Posted by: Ck


lmao this is fricken hilarious

Posted by: Anonymous


ahh paulina,Shakira,Thalia...whatever
HAHAHAHAHAHHAHAHA

They rocks =)

Posted by: Anonymous




Leave your comments below >



This part is optional!

Archives

Advertise With Us!


Recent Comments

on Guess Who Flashed A Little Pink: ahh paulina,Shakira,Thalia...whatever ...

Anonymous on Guess Who Flashed A Little Pink: lmao this is fricken hilarious

Ck on Guess Who Flashed A Little Pink: This is hilarious, a squillion commenter...

on Guess Who Flashed A Little Pink: Yeah seriously..I mean what if someone t...

chox on Guess Who Flashed A Little Pink: shakira...shakira...shakira, why? why? h...

rrrr on Guess Who Flashed A Little Pink: how fucking rude it is to take a picture...

jj on Guess Who Flashed A Little Pink: This is paulina Rubio da not shakira.

nicki on Guess Who Flashed A Little Pink: lol

OHNOTHEYDIDNT on Guess Who Flashed A Little Pink: OHNOTHEYDIDNT LOVES THIS WEBSITE BECAUSE...

OHNOTHEYDIDNT on Guess Who Flashed A Little Pink: OHNOTHEYDIDNT IS THE BEST

x sevenshit on Guess Who Flashed A Little Pink: DAMN YOU X17 ARE SUCH UPSKIRTING SICKOS!...

on Guess Who Flashed A Little Pink: This would be like them posting a pictur...

Val on Guess Who Flashed A Little Pink: They corrected it... there still is mist...

on Guess Who Flashed A Little Pink: Up until today, I thought that the celeb...

manuel on Guess Who Flashed A Little Pink: are you stupid that is paulina rubio x17...

lala on Guess Who Flashed A Little Pink: that is shakira,,. its so obvious

on Guess Who Flashed A Little Pink: umm.. that is paulina rubio. not shakira...